Podczas testu zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych obu pasażerów zajmujących miejsca z przodu. Model pokazała, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom innych wielkości, zajmującym pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej, czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Jednakże, drzwi tylne od strony kierowcy podczas testu otworzyły się stwarzając niebezpieczeństwo uszkodzenia ciała pasażerów zajmujących miejsca z tyłu i model został ukarany . W teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej kierowcy była należyta, innych regionów ciała była dobra. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Euro NCAP używa ulepszonych manekinów dziecka i stosuje szersze oceny CRS. Na podstawie odczytów z czujników umieszczonych na manekinach model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w dynamicznych próbach udarności. W teście zderzenia czołowego oraz wpływu bocznego ochrona dzieci była dobra. Zminimalizowane ryzyko urazów ciała w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu Fotele umieszczone w samochodzie umożliwiają zainstalowanie fotelika dla dziecka na każdym miejscu, wyjątek stanowi miejsce środkowe z tyłu. Poduszka powietrzna pasażerska może zostać odłączona co pozwala na umieszczenie fotelika dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej, system ten został nagrodzony.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski zapewniła dobrą ochronę miednicy. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka oraz osoby dorosłej maska zapewniała dobrą ochronę. W obszarach wokół filarów przedniej szyby zapewniona ochrona była kiepska.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, z tego powodu nie podlegał ocenie.