Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w teście zderzenia czołowego. Model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Czujniki na manekinach wskazały dobrą ochronę kolana i kości udowe kierowcy i pasażera. Model pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, posadzonych w innych pozycjach. W teście bariery bocznej, model zdobył maksymalną liczbę punktów, wszystkie obszary ciała kierowcy i pasażerów były chronione dobrze. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na manekinach wskazały na dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Model został nagrodzony za wyniki tego testu. Testy na przednich siedzeniach i zagłówkach wskazały dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanego szarpnięciem, w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobry poziom zabezpieczenia. Niezależny awaryjny układ hamulcowy działa dla niskich prędkości, typowych do jazdy w mieście. Jednak, ze względy, na fakt, że system jest opcjonalny, nie podlegał ocenie.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach zderzenia czołowego. Podczas testów zderzenia bocznego, oba manekiny były odpowiednio umieszczone. Zminimalizowane zostało ryzyko uszkodzenia ciała, na skutek kontaktów z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna może zostać odłączona. Pozwala to na umieszczenie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej, system ten został nagrodzony. W pojeździe może zostać bezpiecznie zainstalowana większość modeli fotelików dla dzieci, dostępnych na rynku.
Zderzak dostarczył w przeważającej mierze dobrą ochronę dla nóg pieszego. Przewidziana ochrona obszaru miednicy jest zróżnicowana, obszary wykazały ochronę: dobrą, a także słabą. Powierzchnia maski zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego. Słaby poziom ochrony został zanotowany w obszarach sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem, wraz z systemem przypominającym o zapięciu pasów dla wszystkich miejsc. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, oczekuje się, że będzie pasował do większość sprzedawanych samochodów. System ten spełnia wymogi Euro NCAP. Niezależny awaryjny układ hamulcowy jest również opcją, jego funkcjonalność oceniono jako dobrą. System wspomagający jazdę w mieście nie jest dostępny.