Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1185 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Na skutek zderzenia czołowego i niewystarczającej ochrony ze strony poduszki powietrznej, głowa uderzyła o kierownicę. Nacisk na klatkę piersiową pasażera był większy niż w przypadku kierowcy, co uwzględniono przy ostatecznej ocenie.
SX4 zdobył maksymalną liczbę punktów za wynik testu zderzenia bocznego.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 22 pkt (79%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 47 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak w pełni osiągnął wszystkie standardy Euro NCAP pod względem ochrony pieszych, podobnie jak większość obszarów maski. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Fotelik tyłem do kierunku jazdy nie powinien być umieszczany na przednim siedzeniu, ponieważ nie jest możliwe unieruchomienie poduszki powietrznej pasażera. Etykieta ostrzegająca o niebezpieczeństwie z tym związanym nie jest dostępna we wszystkich europejskich językach oraz nie jest widoczna przy opuszczonej osłonie przeciwsłonecznej. Z tych powodów, nie spełnia również wymagań Euro NCAP. Suzuki zapowiedziało wprowadzenie lepszych etykiet. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |