W czasie zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Pomiary obciążenia manekina wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Suzuki wykazało, że pasażerowie o różnych rozmiarach oraz siedzący w różnych pozycjach są tak samo chronieni przed obrażeniami nóg. W czasie zderzenia bocznego ochrona klatki piersiowej była wystarczająca, ale w trakcie zderzenia ze słupem - tylko marginalna. Dobra ocena zabezpieczenia przed obrażeniami szyjnego odcinka kręgosłupa.
Podczas zderzenia czołowego głowy manekinów 3-latka oraz 1,5-rocznego dziecka były chronione i tylko część punktu została utracona dla każdego fotelika za ten test. Również w czasie zderzenia bocznego foteliki wypadły dobrze. Chociaż poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem to informacja o statusie poduszki nie jest do końca jasna. Uchwyty górne i ISOFIX zostały prawidłowo oznaczone.
Przednia krawędź maski nie uzyskała punktów za ochronę nóg pieszego. Poziom zabezpieczenia zderzaka był w przeważającej mierze dobry, podobnie jak w przypadku krytycznych dla głowy dziecka obszarów maski.
ESC jest standardowym wyposażeniem wszystkich wariantów, podobnie jak system przypominania o zapięciu przednich pasów bezpieczeństwa.