Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 1665 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Zbyt niski poziom ciśnienia powietrza w poduszce kierowcy, by zabezpieczyć przed kontaktem głowy z kierownicą. Zanotowano również uszkodzenie łączeń w podłodze, które może zagrażać bezpieczeństwu nóg i kostek kierowcy. Twarde elementy deski rozdzielczej to z kolei ryzyko uszkodzenia kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera.
Grand Vitara zdobył maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 19 pkt (68%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 27 pkt (63%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 70 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał maksymalną notę za ochronę nóg pieszego. Gorzej w przypadku krawędzi przedniej - brak punktów za oferowaną amortyzację. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera nie może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Etykieta ostrzegająca przed zagrożeniem z tym związanym nie jest jasna, ale dostępna w językach wszystkich krajów europejskich. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie oznaczona w odpowiedni sposób. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |