Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Suzuki wykazały, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. Czujniki umieszczone na nogach kierowcy wskazały marginalny poziom ochrony tej części ciała. W teście bariery bocznej, Celerio zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich części ciała. Boczna poduszka powietrzna dostępna jest jako opcja. Jako że nie jest standardowym wyposażeniem, nie kwalifikuje się do oceny w teście słupa bocznego i nie zostały przyznane punkty. Przednie i tylne siedzenia zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. Jednak pomiar siły działającej na szyję oraz klatkę piersiową wskazały słaby poziom ochrony, oraz marginalną ochronę głowy. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, system został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Celerio zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego, zaoferowaną przez zderzak. Jednakże przednia krawędź maski zapewniała słaby poziom ochrony obszaru miednicy. Powierzchnia maski w przeważającej mierze zapewniała dobrą ochronę dla głowy pieszego. Zarejestrowano słabe obszary ochrony, które przebiegały przy powierzchni przedniej szyby oraz słupkach bocznych.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje w standardzie tylko przednie miejsca. Celerio nie posiada ogranicznika prędkości, systemu wspomagania prowadzenia pasa ruchu oraz autonomicznego układu wspomagania nagłego hamowania.