Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. Kompresji klatki piersiowej manekina pasażera wskazała marginalny poziom ochrony tego obszaru ciała w teście zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra z wyjątkiem klatki piersiowej, której ochrona była wystarczająca. W cięższym teście słupa bocznego czujniki wykazały słabą ochronę klatki piersiowej, ale inne obszary pozostawały dobrze chronione. Fotele i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, za co system został wyróżniony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego odnotowaną we wszystkich obszarach. Przednia krawędź maski oferowała zróżnicowany poziom ochrony miednicy, od słabej do dobrej. Maska w przeważającej mierze zapewniła odpowiednią lub marginalną ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów, ze słabym wynikiem dla obszarów sztywnych słupków przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, oczekuje się jednak, że zostanie zamontowany w większości sprzedawanych pojazdów. W związku z tym EuroNCAP zbadał system i ocenił go jako dobry. System wspomagający jazdę w pasie ruchu jest dostępny jako opcja, jednak nie został wzięty pod uwagę w trakcie oceny. Autonomiczny system hamowania awaryjnego nie jest dostępny dla modelu.