Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 2-drzwiowy coupe |
Masa | 750 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować obrażenia kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
Głowa kierowcy ma kontakt z ramą okna, co prowadzi do dużego obciążenia. Mimo wszystko odczyty obciążenia manekina wykazują odpowiednią ochronę głowy. Boczna poduszka powietrzna chroniąca głowę i klatkę piersiową dostępna jest w wyposażeniu dodatkowym, nie była więc testowana.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 10 pkt (36%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 35 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Natomiast przednia krawędź nie zdobyła ani jednego, a obszary krytyczne dla głowy pieszego oceniono raczej "słabo". |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Brak tylnych foteli w aucie dla dwóch osób, foteliki nie były więc testowane. Dodatkowy pakiet wyposażenia obejmuje mocowania ISOFIX dla pasażera i wyłącznik jego o poduszki powietrznej. Etykieta ostrzegająca przed umieszczaniem fotelika tyłem na przeciwko aktywnej poduszki powietrznej niewystarczająca. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |