Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Pomiary obciążeniowe wskazują na dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Skoda wykazała, że zapewnia taki sam poziom zabezpieczeń pasażerom różnych rozmiarów i w różnych pozycjach. Superb uzyskała maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. Niestety tylko 'marginalna' ochrona szyjnego odcinka kręgosłupa.
Na podstawie pomiarów obciążenia w czasie testów dynamicznych auto zdobyło komplet punktów za poziom bezpieczeństwa 1,5-rocznego dziecka. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Brak odpowiednich etykiet ostrzegających przed w/w sposobem umieszczania fotelika bez dezaktywacji poduszki. Obecność mocowań ISOFIX i górnych mocowań na tylnych siedzeniach również słabo oznaczona.
Zderzak zdobył maksimum punktów za amortyzację nóg pieszego. 'Wystarczająca' ochrona ze strony krytycznych dla głowy dziecka obszarów maski, jednak 'słabo' jeśli chodzi o dorosłego. Krawędź przednia nie uzyskała ani jednego punktu.
ESC jest dostępne jako wyposażenie standardowe we wszystkich wersjach Superb. System przypominający o zapięciu pasów kierowcy i pasażera spełnia wymagania Euro NCAP.