Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 5-drzwiowy sedan |
Masa | 1490 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie testów. Odczyty obciążenia manekina wskazują na bardzo dobrą ochronę kolan i ud pasażera. Skoda udowodniła również, że zapewni bezpieczeństwo pasażerom różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
Superb zdobyło maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 18 pkt (64%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 40 pkt (93%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 86 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak został oceniony na maksimum punktów za oferowaną amortyzację uderzenia nóg pieszego. Krytyczne dla głowy dziecka obszary maski wypadły najlepiej. Jednak raczej słabo w przypadku ochrony głowy dorosłego, a przednia krawędź nie uzyskała ani jednego punktu. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Auto uzyskało komplet punktów za ochronę 1,5-rocznego dziecka. Poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona, by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak jej status nie jest dostatecznie jasny dla kierowcy. Brak odpowiednich ostrzeżeń o zagrożeniach w przypadku stosowania fotelika w ten sposób, bez dezaktywacji poduszki. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Fair G 0/1 tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Fair G 0/1tyłem do kierunku jazdy |