Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. W cięższym teście słupa bocznego czujniki badające kompresję żeber wykazały odpowiednią ochronę klatki piersiowej, ochrona pozostałych regionów ciała została oceniona jako dobra. Przednie oraz tylne fotele i zagłówki zapewniają marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Model wyposażony jest w autonomiczny system hamowania awaryjnego, który działa dla niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście. System ten jest standardem.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co model został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak w przeważającej mierze zapewnił dobra ochronę nóg pieszego. Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobra ochronę obszaru miednicy. Powierzchnia maski oferowała ochronę, która była w przeważającej mierze odpowiednia. Słaby poziom ochrony odnotowany został w obszarach sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości spełnia wymogi EuroNCAP. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. System poprawnie działa zarówno przy małych prędkościach w mieście, jak i dużych na otwartej drodze. Oczekuje się, że będzie pasował do większości sprzedawanych samochodów. System wspomagający jazdę w pasie ruchu jest dostępny jako opcja. Jednak nie podlegał ocenie, nie oczekuje się, że spełnia wymogi EuroNCAP.