Przedział pasażerski Scali pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Skoda pokazała, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenia ze sztywną barierą na pełnej szerokości, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra lub wystarczająca dla kierowcy i tylnego pasażera. Zarówno w próbie bocznego zderzenia z barierą, jak i w bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra i samochód zdobył komplet punktów w obu próbach. . Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, również wykazała dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego. Będący standardowym wyposażeniem, autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB), wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach przy niskich prędkościach, kiedy często dochodzi do urazów kręgosłupa szyjnego.
W próbie zderzenia czołowego, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra dla obu manekinów, z wyjątkiem szyi manekina 10-cio letniego, której ochrona była wystarczająca. W próbie bocznego zderzenia z barierą, wszystkie krytyczne obszary ciała obu manekinów były dobrze chronione i Scala zdobyła maksymalną ilość punktów w tej części oceny. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Wszystkie typy fotelików dla których Scala jest zaprojektowana, mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie.
Maska zapewniła przeważnie dobrą lub wystarczającą ochronę dla głowy potrąconego pieszego, z kilkoma bardzo słabymi rezultatami odnotowanymi na przednich słupkach. Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego, również ochrona miednicy była przeważnie dobra. System AEB Scali jest zdolny do wykrywania niechronionych użytkowników drogi, takich jak piesi i rowerzyści, tak samo jak innych pojazdów. W próbach działania, reakcja systemu była dobra w obu przypadkach, unikając lub łagodząc kolizje w większości prób.
Scala posiada przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla przednich i tylnych miejsc. System AEB wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach reakcji na inne pojazdy przy prędkościach pozamiejskich. Sterowany manualnie ogranicznik prędkości pomaga kierowcy zachować odpowiednią prędkość pojazdu. Asystent pasa ruchu, pomaga uniknąć niezamierzonej zmiany pasa ruchu oraz jest zdolny do bardziej zdecydowanej reakcji w krytycznych sytuacjach.