W testach zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę pasażera zajmującego miejsce z przodu. Czujniki wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażera. Model gwarantuje podobny poziom ochrony innym pasażerom, zajmującym pozostałe miejsca. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę kierowcy w teście bariery bocznej. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona większości regionów ciała była dobra, a klatki piersiowej odpowiednia. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalne zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach zderzenia czołowego. Zminimalizowane prawdopodobieństwo urazów spowodowanych kontaktem z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, dzięki czemu fotelik dla dziecka może zostać montowany tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera dostarczana kierowcy nie jest jasna, system ten nie został nagrodzony. Informacja ostrzegająca o niebezpieczeństwie wypływającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera jest niewystarczająca.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego i został nagrodzony maksymalną liczbą punktów. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka maska zapewniała dobrą ochronę. Jednak w obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej zapewniona ochrona w przeważającej mierze była słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem.