W teście zderzenia czołowego przedział dla podróżnych pozostał stabilny. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę wszystkich regionów ciała pasażera i większości regionów ciała kierowcy. Jedynie ochrona zapewniona goleniom była należyta. Model pokazała, że ochrona kolan, kości udowe i miednica będzie dobra pasażerów zajmujących wszystkie miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną ilość punktów za dobrą ochroną wszystkich regionów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na żebrach wskazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowane szarpnięciem w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Euro NCAP używa ulepszonych manekinów dziecka i stosuje szersze oceny CRS. W testach dynamicznych model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę niemowlaka oraz dziecka 1,5 rocznego. Zarówno w teście zderzenia czołowego oraz bariery bocznej zapewniona ochrona była dobra. Zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała dziecka w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Fotele umieszczone w samochodzie umożliwiają zainstalowanie fotelika dla dziecka na każdym miejscu, wyjątek stanowi miejsce środkowe z tyłu. Poduszka powietrzna pasażerska może zostać odłączona co pozwala na umieszczenie fotelika dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej, system ten został nagrodzony.
Standardowym wyposażeniem modelu w 27 krajach UE jest„czynna maska”. System ten podnosi maskę gdy pieszy zostaje uderzony by zapewnić lepszą ochronę. Model wykazała, że system sprawdza się dla szeregu postur i różnych prędkości. W trakcie testów system poprawnie działał, maska zapewniała dobrą ochronę głowy uderzonego pieszego w prawie wszystkich testowanych obszarach. Euro NCAP również przetestowało samochód niewyposażony w „czynną maskę”. W tym przypadku, ochrona była należyta w większości sprawdzonych obszarów. Pomimo że poziom ochrony została zredukowany w stosunku do systemu aktywnego, samochód wciąż spełniał warunki do uzyskania 5 gwiazd. Frontowa krawędź maski zapewniała marginesową albo kiepską ochronę miednicy pieszego. Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów, zapewniając dobrą ochronę nóg pieszego.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.