Przedział pasażerski Karoq pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobra ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Skoda pokazała, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony dla pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenie ze sztywną barierą na pełnej szerokości, ochrona obu manekinów była dobra lub wystarczająca, z wyjątkiem klatki piersiowej tylnego pasażera, której ochrona została oceniona jako mierna. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra i Karoq zdobyło maksymalną ilość punktów. W bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, ochrona klatki piersiowej była wystarczająca, a pozostałych obszarów ciała dobra. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę dobrą ochronę przeciwko urazom kręgosłupa szyjnego, w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, również wskazała dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego. Będący standardowym wyposażeniem, autonomiczny system hamowania awaryjnego, wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach działania przy niskich prędkościach, typowych dla ruchu miejskiego, unikając lub łagodząc kolizje przy wszystkich prędkościach testu.
W próbie zderzenia czołowego, bazując na odczytach przeciążeń, ochrona klatki piersiowej 6-letniego manekina została oceniona jako słaba. Na podstawie sił rozciągających, ochrona szyi obu manekinów została oceniona jako mierna. W próbie bocznego zderzenia, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra dla obu manekinów. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika dziecięcego w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Kierowcy przekazywana jest czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Wszystkie typy fotelików dla których Karoq jest zaprojektowany mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane.
Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była przeważnie dobra lub wystarczająca, z bardzo słabymi wynikami odnotowanymi na przednich słupkach. Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego i zdobył maksymalną ilość punktów. Ochrona zapewniona dla obszaru miednicy była zróżnicowana. Próby działania funkcji wykrywania pieszych przez autonomiczny system hamownia awaryjnego wykazały jego dobrą skuteczność działania, z uniknięciem kolizji lub jej złagodzeniem we wszystkich scenariuszach testu.
Przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla przednich i tylnych miejsc jest standardowym wyposażeniem, tak samo jak manualnie sterowany ogranicznik prędkości. Autonomiczny system hamowania awaryjnego wypadł dobrze w próbach działania przy prędkościach pozamiejskich, unikając lub łagodząc kolizje przy wielu scenariuszach i prędkościach testu.