Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Skoda wykazała, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej oraz w cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej i brzucha została oceniona jako odpowiednia, natomiast ochrona głowy i miednica uznana została za dobrą. Przednie siedzenia zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Ochrona zapewniona przez miejsca tylne oceniona została na podstawie geometrii jako marginalna. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. System działa przy prędkościach charakterystycznych dla jazdy po mieście, ponieważ jednak jest dostępny jako opcja nie został poddany ocenie.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, system został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź maski w przeważającej mierze zapewniała dobrą ochronę, w niektórych obszarach słabą. Obszar w nasady przedniej szyby oraz sztywnych słupków bocznych zapewniał marginalną ochronę dla głowy pieszego.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, z tego względu nie podlegał ocenie. Dotyczyło to również autonomicznego układu wspomagania nagłego hamowania. System wspomagający utrzymania pasa ruchu nie jest dostępny.