Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę pasażera. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony innym pasażerom. W teście bariery bocznej ochrona większości regionów ciała była dobra. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej kierowcy oceniona została jako marginalna. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie sztucznych wczytywań model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 3-letniego, podczas testów dynamicznych. W testach wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego była dobra. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co umożliwia ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Informacja dostarczana kierowcy o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera nie jest wystarczająca, za co system nie został nagrodzony. Etykiety umieszczone w pojeździe informują o niebezpieczeństwie wynikającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dal dziecka, w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego. Natomiast frontowa krawędź maski nie zdobyła żadnych punktów, oferowana ochrona była oceniona jako słaba w większości testowanych obszarów. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka maska zapewniała kiepską ochronę. W przypadku miejsc mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej, maska oferowała dobrą ochronę, miejscami słabą.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardem w większość krajów europejskich. System przypomnienia o zapięciu pasów jest typowy dla kierowcy, pasażera oraz tylnych siedzeń. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny dla modelu.