Podczas testów wpływu frontalnego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobre zabezpieczenie kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony innym pasażerom, zajmującym pozostałe miejsca. Model został nagrodzony maksymalną liczbą punktów, w teście bariery bocznej, za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenia przed urazami klatki piersiowej i brzucha były należyte, a głowy i miednicy dobre. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanych szarpnięciem podczas uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dzieci w testach zderzenia czołowego. Podczas testów wpływu bocznego, ochrona dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego była dobra. Zminimalizowane ryzyko urazów w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. System dostarczający kierowcy jasną informację o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera został nagrodzony. Na stałe umieszczona etykieta we wnętrzu pojazdu jasno informuje o niebezpieczeństwie nieprawidłowego ustawienia fotelika dla dziecka względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Jednak frontowa krawędź maski, we wszystkich testowanych obszarach, zapewniała słabą lub marginalną ochronę. Maska zapewniała dobrą ochronę w większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca z przodu. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, nie we wszystkich wariantach w związku z tym nie został oceniony.