Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1040 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna po zderzeniu. Wyniki obciążeniowe wykazują, że kolana i uda są dobrze chronione w trakcie testów. Seat dowiódł również, że z wyjątkiem kolumny sterowniczej, deska rozdzielcza zapewnia taki sam poziom ochrony nawet w przypadku pasażerów różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
Na podstawie odczytów manekinów z testów dynamicznych, Ibiza uzyskała maksymalną liczbę punktów za ochronę 1,5-rocznego dziecka. Poduszka powietrzna może być wyłączona by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak, informacja o jej statusie nie jest dostatecznie jasna. Również etykiety ostrzegające przed montowaniem fotelika w ten sposób, bez dezaktywacji poduszki, nie spełniają wymagań. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie oznaczona dostatecznie.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 14 pkt (88%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 19 pkt (68%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 38 pkt (88%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 84 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę, jaką oferuje dla nóg pieszego. Maskę oceniono raczej na wystarczającym poziome za amortyzację uderzenia głowy dziecka. "Bardzo słabo" jeśli chodzi o głowę dorosłego pieszego. |
|
1,5 - letniego | Fair G 0/1 tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Roemer Duotyłem do kierunku jazdy |