Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. W Holandii, gdzie testowane auta były kupione poduszka powietrzna na kolana jest montowana w standardzie, ale nie jest ona dostępna we wszystkich europejskich krajach. Jednak wynik testu wskazuje, że poduszka nie prezentuje się efektywnie i twarde elementy deski rozdzielczej nadal stwarzają potencjalne ryzyko obrażeń ud i kolan kierowcy. Wynik jest bardzo podobny do auta bez poduszki powietrznej na kolana kierowcy, a więc liczba gwiazdek odnosi się do wersji z poduszką jak i bez. Exeo uzyskał komplet punktów za test zderzenia bocznego. Jednak w przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, pomiar obciążenia manekina wykazał słabą ochronę klatki piersiowej. Ponadto marginalne zabezpieczenie szyjnego odcinka kręgosłupa.
Na podstawie pomiarów przedniego i bocznego uderzenia, auto uzyskało maksimum punktów za ochronę 3-latka. Przednie przesunięcie głowy nie był nadmierne, a w przypadku obu dzieci były one prawidłowo chronione przez foteliki również w czasie bocznego zderzenia. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Również etykieta informująca o niebezpieczeństwie umieszczania fotelika bez dezaktywacji poduszki jest nietrwała i niejasna.
Zderzak zapewnia w przeważającej mierze dobrą ochronę nóg pieszego, ale przednia krawędź nie uzyskała ani jednego punktu. Maska oferuje marginalne zabezpieczenie krytycznych dla głowy dziecka obszarów oraz bardzo słabe w przypadku głowy dorosłego.
ESC jest standardowym wyposażeniem wszystkich wersji, podobnie jak system przypominający o zapięciu pasów kierowcy. Ogranicznik prędkości również oferowany jest w standardzie jednak nie był dostępny w testowanym egzemplarzu.