Przedział dla podróżnych pozostał stabilny we frontalnym wpływie. Czujniki na manekinach wskazały dobrą ochronę wszystkich regionów ciała pasażera. Ochrona wszystkich regionów ciała kierowcy była dobra oprócz klatki piersiowej, której ochrona była należyta. Renault wykazał dobrą ochronę kolan i ud pasażerów zajmujących miejsca z przodu. Wykazał również, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pozostałym pasażerom zajmującym inne miejsca. W teście bariery bocznej, model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochroną wszystkich regionów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na żebrach wskazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniły marginesowe zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego w trakcie uderzenie w tył pojazdu.
Euro NCAP używa ulepszonych manekinów dziecka i stosuje szersze oceny CRS. W testach dynamicznych model zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę dziecka 1,5 rocznego oraz niemowlaka. Zarówno w teście zderzenia czołowego oraz bariery bocznej zapewniona ochrona była dobra. Zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała dziecka w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Fotele umieszczone w samochodzie umożliwiają zainstalowanie fotelika dla dziecka na każdym miejscu, wyjątek stanowi miejsce środkowe z tyłu. Poduszka powietrzna pasażerska może zostać odłączona co pozwala na umieszczenie fotelika dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej, system ten został nagrodzony.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich obszarach testowanych i zdobył maksymalną liczbę punktów. Frontowa krawędź maski zapewniła marginesową ochronę miednicy. Maska zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego. W obszarach, które mogą zostać uderzone przez głowę dziecka zapewniona ochrona była oceniona jako dobra.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest również standardowym wyposażeniem. Poprzez wykorzystanie cyfrowej kartografii wskazuje ograniczenia prędkości, a także umożliwia kierowcy manualną regulację prędkości pojazdu.