Przedział pasażerski pojazdu Renault ZOE pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyt sił działających na lewe kolano pasażera były wyższe niż ustalone limity. W połączeniu z karą, nałożoną za konstrukcję deski rozdzielczej, która może stanowić zagrożenie dla pasażerów o różnej wielkości, całkowita ocena za tą partię ciała została oceniona jako słaba. Ochrona klatki piersiowej kierowcy również została oceniona jako słaba. Analiza bariery, z którą zderzył się Renault, wykazała, że ZOE byłby umiarkowanie agresywnym partnerem podczas kolizji. W teście ze sztywną barierą, na całej szerokości pojazdu, do oceny głowy pasażera siedzącego z tyłu pojazdu, została doliczona kara ze względu na zakres, w jakim przesunęła się ona do przodu. W związku z tym ochrona została oceniona jako marginalna. Ochrona klatki piersiowej tylnego manekina również została oceniona jako marginalna. W próbie bocznego zderzenia z barierą ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była na tyle dobra, że ZOE zdobył maksymalną liczbę punktów w tej części oceny. Podczas testu (co widać na załączonym filmie) widać jak od manekina zostaje oderwane ramię. Uważa się, że to pęknięcie zostało spowodowane wcześniejszym uszkodzeniem manekina i nie jest związane bezpośrednio z przeprowadzanym testem. Porównanie wyników z innymi wykazało, że odczyty z manekinów były podobne. Jednakże podczas silniejszego uderzenia w słup, głowa kierowcy uderzyła bezpośrednio w wbijającą się przeszkodą, a co za tym idzie wartości obrażeń głowy wskazały na słabą ochronę w tej części ciała. Ochrona klatki piersiowej była marginalna. Renault ZOE nie został wyposażony w środkową poduszkę powietrzną, która łagodzi obrażenia między pasażerami podczas zderzeń bocznych. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały niewielką ochronę odcinka szyjnego kręgosłupa w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, wykazała słabą ochronę odcinka szyjnego kręgosłupa. ZOE, w standardzie, nie został wyposażony w system automatycznego uruchamiania hamulca natychmiast po kolizji oraz w zaawansowany system eCall.
W próbie zderzenia czołowego ochrona szyi manekina 10-letniego została oceniona jako słaba. Głowa i klata piersiowa tego samego manekina były nieznacznie chronione. W próbie bocznego zderzenia z barierą głowa manekina 10-letniego zetknęła się z wnętrzem pojazdu, w związku z czym ochrona została oceniona jako słaba. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Łatwość instalacji fotelika dziecięcego z wykorzystaniem ISOFIX grupy II/III została uznana za niełatwą z powodu sprzecznych informacji między producentem CRS a Renault.
Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była przeważnie dobra lub wystarczająca. Słabe wyniki odnotowano na nieruchomych słupkach przedniej szyby. Zderzak zapewniał dobrą ochronę nóg pieszego w większości pozycji testowych. Ochrona miednicy była słaba. Dostępny jest system AEB zdolny do wykrywania niechronionych użytkowników drogi, takich jak piesi i rowerzyści oraz innych pojazdów. System ten jest opcjonalny, więc nie brał udziału w testach.
Renault ZOE został wyposażony w system przypominania o zapięciu pasów bezpieczeństwa. Pojazd nie został wyposażony w system wykrywania zmęczenia kierowcy. Asystent pasa ruchu jest dostępny jako opcja, w związku z czym nie został oceniony. System AEB również jest opcjonalny, więc został wyłączony z tej części oceny. System wspomagania prędkości zapewnia ogranicznik prędkości ustawiony przez kierowcę.