Przedział dla podróżnych Twingo pozostał stabilny podczas zderzenia czołowego. Ochrona pasażera był dobra dla wszystkich regionów ciała. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy jak i pasażera. Renault pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom innych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. Badając ruch pedału hamulca do tyłu wykazano marginesowy wskaźnik ochrony stóp i kostek kierowcy. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała była Dobra, klatki piersiowej - odpowiednia. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki wskazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej. Zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanego szarpnięciem w przypadku uderzenia w tył pojazdu dla przednich siedzeń były dobre, dla tylnych słabe.
Na podstawie odczytów z czujników umieszczonych na manekinach, model zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę dziecka 3-letniego. Podczas testów wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego była odpowiednia. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika podtrzymującego dziecko tyłem do kierunku jazdy. Informacja dostarczana kierowcy o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, jest jasna i system został nagrodzony. W modelu może zostać zainstalowana większość fotelików dla dzieci dostępnych na rynku.
Ochrona dostarczona przez zderzak była dobra, i samochód zdobył maksymalną ilość punktów. Frontowa krawędź maski w przeważającej mierze zapewniła słabą lub marginalną ochronę.Ochrona zapewniona przez maskę była odpowiednia lub marginalna.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymagania Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości występuje jako opcja. System wspomagający jazdę w mieście jest dostępny jako opcja, nie został sprawdzony ze względu na prognozowaną niską liczbę sprzedaży. Model nie ma niezależnego układu hamulcowego.