Przedział pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, pozostałych regionów ciała dobra. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego nie jest dostępny dla modelu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach zderzenia czołowego. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dziecko zarówno 18-miesięczne jak i 3-letnie były odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy jest dostarczana jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona miednicy była dobra. Maska w przewarzającej mierze oferowała dobrą lub wystarczającą ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów. Wyjątek stanowił obszar wzdłuż dolnej krawędzi przedniej szyby oraz sztywnych filarów przedniej szyby, w tych rejonach ochrona została oceniona jako słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla wszystkich miejsc. Ogranicznik prędkości oraz autonomiczny system hamowania awaryjnego są dostępne jako opcja. Szacunkowa duża liczba sprzedażowa sprawiła, że systemy zakwalifikowano do oceny. System wspomagania prędkości, wykorzystuje kamerę cyfrową i mapę, dzięki czemu wskazuje lokalne ograniczenia prędkości. Kierowca może odpowiednio ustawić ogranicznik prędkości, lub system może to zrobić automatycznie. Asystent pasa jest dostępny jako opcja.