Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Minivany |
Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
Masa | 1429 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas zderzenia. Kolumna sterownicza stanowi potencjalne zagrożenie dla ud kierowcy. Marginalna ochrona klatki piersiowej kierowcy i pasażera.
Poduszka powietrzna chroniąca głowę dostępna jest jako wyposażenie dodatkowe. Nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Potrącenie pieszego | 14 pkt (50%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 41 pkt (95%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 76 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego, ale krawędź przednia nie zdobyła ani jednego. Amortyzację uderzenia głowy dorosłego ze strony maski oceniono na "bardzo słabą". |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest dostatecznie jasna. Etykiety ostrzegające o ryzyku umieszczania dziecka tyłem do aktywnej poduszki nie są klarowne i trwałe. Również obecność mocowań ISOFIX na przednim i tylnych siedzeniach nieoznaczona wystarczająco. |
|
1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |