Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Pomiary obciążenia wykazują przeważnie dobrą ochronę oraz 'wystarczającą' w przypadku klatki piersiowej kierowcy oraz pasażera. Kolana, uda i miednica są dobrze chronione. Renault wykazał również, że zapewnia ten sam poziom ochrony pasażerom różnych rozmiarów i w różnych pozycjach. Auto zdobyło komplet punktów za test zderzenia bocznego, a ochronę klatki piersiowej w czasie bardziej poważnego zderzenia ze słupem oceniono na wystarczającą. Niestety tylko 'marginalna' ochrona szyjnego odcinka kręgosłupa.
W czasie testów dynamicznych obciążenie manekinów nie było nadmierne. Głowa manekina 3-latka nie przesunęła się w przód ponad normę podczas zderzenia czołowego, foteliki zapewniają również dobrą ochronę w przypadku obu dzieci w trakcie zderzenia bocznego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak jej status nie jest do końca jasny dlatego auto nie otrzymało punktów za ten system.
Zderzak zdobył komplet punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Jednak krawędź przednia nie wypadła już tak dobrze - ochrona na poziomie 'marginalnym'. Maska zapewnia słabe zabezpieczenie w przypadku większości krytycznych dla głowy dorosłego i dziecka pól.
System stabilizacji pojazdu (ESC) jest standardowym wyposażeniem w większości krajów europejskich, ale nie we wszystkich. Dla spełnienia wymagań Euro NCAP auta mają być sprzedawane ze standardowym ESC. Podobna sytuacja z ogranicznikiem prędkości, urządzeniem, który aktywnie zapobiega przekraczaniu prędkości. Model jest wyposażony w system przypominający o zapięciu wszystkich pasów.