Podczas testu zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Odnotowano niewystarczające ciśnienie w poduszce powietrznej kierowcy, za co model został ukarany. Renault zapewnił Euro NCAP, że mają na uwadze wprowadzenia ulepszeń. Zauważono, że struktura deski rozdzielczej stwarza niebezpieczeństwo urazów kolan i ud kierowcy oraz pasażera. W teście bariery bocznej, ochrona klatki piersiowej została oceniona jako należyta, innych regionów ciała jako dobra. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była niedostateczna. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego. Po wykonanych testach nie znaleziono niebezpiecznych uszkodzeń instalacji elektrycznych.
Na podstawie odczytów z manekinów, model zdobył maksymalną ochronę za ochronę dziecka 3-letniego. Podczas testów wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego była odpowiednia. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika podtrzymującego dziecko tyłem do kierunku jazdy. Informacja dostarczana kierowcy o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, jest niewystarczająca. Etykiety umieszczone w pojeździe, jasno informują o niebezpieczeństwie nieprawidłowego ustawienia fotelika w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej.
Maska, w większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej, zapewniała słabą ochronę. Frontowa krawędź maski, w przeważającej mierze zapewniała słabą ochronę górnych partii nóg i miednicy pieszego. Zderzak oferował dobrą ochronę nóg pieszego, za co zdobył maksymalną liczbę punktów.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymagania Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje tylko przednie miejsca. Ogranicznik prędkości występuje jako opcja.