Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w teście zderzenia czołowego. Czujniki na manekinach wskazały dobrą ochronę kolana i kości udowe kierowcy i pasażera. Model pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, posadzonych w innych pozycjach. Jednak, struktura deski rozdzielczej po stronie pasażerskiej, niesie ryzyko urazu i samochód został ukarany. W teście bariery bocznej, wszystkie kluczowe obszary ciała kierowcy były chronione dobrze, ochrona pasażera tylnego siedzenia była dobra albo odpowiednia. Drzwi tylnego, boczne po stronie kierowcy otworzyły się podczas testu, niosąc za sobą niebezpieczeństwo wypadnięcia pasażera. Zaistniałą sytuację uznano za karalną. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki kontrolujące kompresję żeber, wskazywały marginesowy poziom ochrony dla klatki piersiowej, ale ochrony innych części ciała była dobra. Testy na przednich siedzeniach i zagłówkach wskazały dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanego szarpnięciem, w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała marginesowy poziom zabezpieczenia. Niezależny awaryjny układ hamulcowy Espace działa od prędkości 30 km/h w wzwyż.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach zderzenia czołowego. Podczas testów zderzenia bocznego, oba manekiny były odpowiednio umieszczone. Zminimalizowane zostało ryzyko uszkodzenia ciała, na skutek kontaktów z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna może zostać odłączona. Pozwala to na umieszczenie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej, system ten został nagrodzony. W pojeździe może zostać bezpiecznie zainstalowana większość modeli fotelików dla dzieci, dostępnych na rynku.
Zderzak dostarczył w przeważającej mierze dobrą ochronę dla nóg pieszego. Zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę obszaru miednicy. Powierzchnia maski zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego. Słaby poziom ochrony został zanotowany w obszarach sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem, wraz z systemem przypominającym o zapięciu pasów dla wszystkich miejsc. W pojeździe może zostać zamontowany system odczytujący znaki, do rozpoznawania prędkości. Wówczas kierowcy dostarczany jest komunikat, o zmianie prędkości. System spełnia wymogi Euro NCAP i zdobył maksymalną liczbę punktów dla inteligentnych systemów wspomagających prędkość. Niezależny awaryjny układ hamulcowy jest również opcją, oczekuje się, że będzie pasował do większość sprzedawanych samochodów. System działa dla prędkości w przedziale: 30- 140 km/h. System wspomagający jazdę w mieście jest dostępny jako opcja i spełnia wymogi Euro NCAP.