Przedział pasażerski Clio pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra dla manekina pasażera. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę dla kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Renault pokazało, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenia ze sztywną barierą na pełnej szerokości, ochrona była dobra lub wystarczająca dla wszystkich krytycznych obszarów ciała kierowcy oraz tylnego pasażera. W próbie bocznego zderzenia z barierą, przyznana została maksymalna ilość punktów, wszystkie krytyczne części ciała były dobrze chronione. Nawet w bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, ochrona klatki piersiowej była wystarczająca, a w przypadku pozostałych obszarów ciała dobra. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Będący standardowym wyposażeniem autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB), wykazał się dobrą skutecznością działania przy niskich prędkościach, typowych dla ruchu miejskiego, gdzie często dochodzi do urazów kręgosłupa szyjnego.
Zarówno w próbie zderzenia czołowego jak i zderzenia bocznego, ochrona manekinów dziecka 6-cio i 10-cio letniego była dobra lub wystarczająca. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Wszystkie typy fotelików dla których Clio jest zaprojektowane, mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie.
Maska zapewniła przeważnie dobrą lub wystarczającą ochronę dla głowy potrąconego pieszego na większości swojej powierzchni, z kilkoma bardzo słabymi rezultatami odnotowanymi na przednich słupkach. Ochrona miednicy była dobra w niektórych miejscach, ale odnotowane zostały również słabe i bardzo słabe wyniki. Podobnie ochrona zapewniona dla nóg pieszego była słaba na zewnętrznych krawędziach, ale dobra w innych miejscach. System AEB jest zdolny do wykrywania niechronionych użytkowników drogi, takich jak rowerzyści czy piesi, tak samo jak innych pojazdów i wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach działania obu funkcji.
System AEB wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach przy prędkościach pozamiejskich. System asystenta prędkości wykorzystuje kamerę do rozpoznawania lokalnych ograniczeń prędkości i daje kierowcy możliwość odpowiedniego ustawienia ogranicznika prędkości. Asystent pasa ruchu pomaga uniknąć niezamierzonej zmiany pasa ruchu, ale nie interweniuje w bardziej krytycznych sytuacjach, jak robią to systemy niektórych samochodów. Samochód posiada przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla przednich i tylnych miejsc.