Przedział dla podróżnych podczas zderzenia czołowego pozostał stabilny. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych pasażerów zajmujących miejsca z przodu. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Jednak w cięższym teście słupa bocznego, czujniki na manekinach wykazały kompresję żeber co wskazuje na niedostateczną ochronę tych regionów ciała. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanymi szarpnięciem, podczas uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego w dynamicznych próbach udarności. Ochrona dziecka 3-letniego była odpowiednia. Podczas testów bocznych, oba manekiny były odpowiednio chronione, minimalizując przy tym ryzyko uszkodzenia ciała. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System informujący o statusie poduszki powietrznej dostarcza jasną informację kierowcy. System ten został nagrodzony przez Euro NCAP. Informacje o niebezpieczeństwie ustawiania fotelika tyłem to kierunku jazdy względem aktywnej poduszki powietrznej są wyraźnie wyjaśnione w pojeździe.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego, za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. Ochrona zapewniona przez frontową krawędź maski była dobra w przeważającej mierze. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka maska zapewniała słabą lub marginalną ochronę. Podobny poziom ochrony został dostarczony w obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia Clio, system spełnia wymogi Euro NCAP. System przypomnienia o zapięciu pasów bezpieczeństwa obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest standardowym elementem wyposażenia modelu.