Szukaj
Renault
Renault
4,1 (16 394 oceny)
Wybierz inną markę
Polecamy
Renault w pigułce

Test euroncap Renault CAPTUR 1.0 'Trendy', LHD

Renault CAPTUR 1.0 'Trendy', LHD
2013
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy coupe
Klasa auta:
Auta najmniejsze
Masa auta:
1180 kg
Wynik testu
88%
Ochrona dorosłego
79%
Ochrona dziecka
61%
Zabezpieczenie przechodnia
81%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

32 pkt | 88 %

Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki na manekinach wskazały dobrą ochronę wszystkich części ciała, pokazując dobrą ochronę kierowcy i pasażera. Model wykazały, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerom zajmującym pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, innych regionów ciała była dobra. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej kierowcy była słaba, a brzucha marginalna. Siedzenia i zagłówki zapewniają marginalną ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzenia w tył pojazdu.

Uderzenie przodem
15,8pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku przez auto
7,9pkt
Zderzenie ze słupem
5,3pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
2,8pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

39 pkt | 79 %

Na podstawie fikcyjnego wyniku w badaniach dynamicznych, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18- miesięcznego i 3-letniego. W zderzeniu bocznym ochrona dzieci była odpowiednia, zminimalizowane prawdopodobieństwo niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na zamontowanie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, system został nagrodzony. Wszystkie rodzaje urządzeń przytrzymujących dla dzieci mogą być poprawnie zainstalowana w miejscach siedzących do tego przeznaczonych.

Bazowa ocena auta
20,0pkt
Wydajność
7,0pkt
Instrukcja
12,0pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
Römer Baby safe plus
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 18 miesięcy
Dziecko 18 miesięcy
Wydajność
7,0pkt
Instrukcja
8,0pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Fair G 0/1
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Dziecko 36 miesięcy

Niechronieni użytkownicy drogi

22 pkt | 61 %

Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. W miejscach, które mogą zostać uderzone przez głowę osoby dorosłej oraz głowę dziecka maska w przeważającej mierze zapewniała odpowiednią ochronę.

Głowa
13,4 pkt
Miednica
2,7 pkt
Nogi
6,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

7 pkt | 81 %

Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardowym elementem wyposażenia dla wszystkich miejsc. Ogranicznik prędkości jest dostępny i spełnia wymogi Euro NCAP.

Ogranicznik prędkości
3,0 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
1,3 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Ogranicznik prędkości
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca
  • Przypominacz o pasach - pasażer
  • Przypominacz o pasach - tylne siedzenia