Szukaj
Peugeot
Peugeot
4,1 (9 477 ocen)
Wybierz inną markę
Polecamy
Peugeot w pigułce

Test euroncap Peugeot Traveller 2.0 diesel, 'Navette', LHD

Peugeot Traveller 2.0 diesel, 'Navette', LHD
2015
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy
Klasa auta:
Vany
Masa auta:
1900 kg
Wynik testu
87%
Ochrona dorosłego
91%
Ochrona dziecka
64%
Zabezpieczenie przechodnia
78%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

31.6 pkt | 87 %

Przedział pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była marginalna, pozostałych regionów ciała dobra. Geometryczna ocena przednich oraz tylnych miejsc i zagłówków wskazała na słabe zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.

Uderzenie przodem
15,3pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku
14,7pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
1,0pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - tył
Uderzenie z tyłu - tył
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

44.6 pkt | 91 %

Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego oraz bocznych. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dziecko zarówno 18-miesięczne jak i 3-letnie były odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę.

Bazowa ocena auta
22,6pkt
Wydajność
12,0pkt
Instrukcja
10,0pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Baby-safe
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 18 miesięcy
Dziecko 18 miesięcy
Wydajność
10,6pkt
Instrukcja
10,0pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Duo
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Dziecko 36 miesięcy

Niechronieni użytkownicy drogi

19.4 pkt | 64 %

Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę miednicy pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona nóg była dobra lub odpowiednia. Maska w przewarzającej mierze oferowała dobrą lub wystarczającą ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów. Euro NCAP nie wykonuje testów na przedniej krawędzi maski dla pojazdów tej kategorii.

Głowa
13,4 pkt
Miednica
0,0 pkt
Nogi
6,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

5.5 pkt | 78 %

Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla przednich miejsc. Ogranicznik prędkości jest również wyposażeniem standardowym.

Ogranicznik prędkości
0,5 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
2,0 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Ogranicznik prędkości
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca