Testowane auto to w rzeczywistości Citroën Berlingo 1.6 diesel 'Confort. Peugeot Partner jest identyczny z Citroenem Berlingo w każdym aspekcie przeprowadzanego testu bezpieczeństwa, dlatego wyniki obu testów również są identyczne.
Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażera. Uznano jednak, że niektóre elementy deski rozdzielczej oraz kolumny kierowniczej mogą stanowić ryzyko urazu ciała. Berlingo zdobył maksymalną ilość punktów w teście bariery bocznej za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Test słupa bocznego nie został wykony. Miejsca i zagłówki zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w sytuacji uderzenia w tył pojazdu.
Pojazd otrzymał maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach udarności bocznej oraz wpływu frontalnego. Dostarczona ochrona była dobra, zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała, w przypadku kontaktu z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja dostarczana kierowcy, o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera jest niewystarczająca i system nie został nagrodzony. Wewnątrz pojazdu znajduje się etykieta w jasny sposób opisująca niebezpieczeństwo, które wypływa z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Jednak frontowa krawędź maski oferowała zróżnicowany poziom ochrony, w części obszarów była dobra, słaba i marginalna. W większości obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej, zapewniona ochrona była słaba lub marginalną, w niewielkim obszarze dobra.
Elektroniczna kontrola stabilności jest elementem wyposażenia standardowego. Wcześniejszy system przypominający o zapięciu pasów obejmował jedynie fotel kierowcy. Obecnie system obejmuje zarówno fotel kierowcy jak i pasażera. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja i spełnia wymogi Euro NCAP. Model nie jest wyposażony w niezależny układ hamulcowy oraz system wspierający jazdę w mieście.