Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Pomiary obciążenia wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Peugeot udowodnił również, że zapewnia taki sam poziom bezpieczeństwa pasażerom różnych rozmiarów i siedzących w różnych pozycjach. Auto uzyskało maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. W czasie bardziej poważnego zderzenia ze słupem, ochrona klatki piersiowej była 'marginalna' na podstawie pomiarów obciążenia. Słaba osłona szyjnego odcinka kręgosłupa podczas zderzenia od tyłu - brak punktów na 3 przeprowadzone testy.
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona.
Zderzak zdobył maksimum punktów za ochronę nóg pieszego. Jednak maska zapewnia 'bardzo słabą' amortyzację głowy dziecka oraz pieszego.
308CC zapewnia ESC w standardzie. Podobnie jeśli chodzi o system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa i ogranicznik prędkości.