Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta rodzinne |
Nadwozie | 2-drzwiowy kabriolet |
Masa | 1512 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie testu. Pomiary obciążenia manekina świadczą o dobrej ochronie kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Peugeot wykazał taki sam poziom zabezpieczenia kierowcy różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
308CC zdobył komplet punktów za wyniki testów zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 12 pkt (43%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 34 pkt (79%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 75 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za amortyzację nóg pieszego. Bardzo słaba ochrona głowy dorosłego i dziecka ze strony maski. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona, by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Również obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax Roemer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |