Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego, a ochronę kierowcy i pasażera w przeważającej mierze oceniono na 'dobrą'. Jednak poduszka powietrzna pasażera została otarta w trakcie rozwijania, co spowodowało zmianę kierunku. Peugeot tłumaczy otarcie złą obudową poduszki, zmiany deski rozdzielczej w projekcie są już uwzględnione w produkcji. Testy Peugeot'a wykazały, że otarcie nie ma wpływu na cechy i poziom bezpieczeństwa jaki oferuje poduszka. Pomiary obciążeniowe udowodniły dobrą ochronę kolan i ud. Peugeot zapewnia taki sam poziom zabezpieczenia pasażerów różnych rozmiarów i w różnych pozycjach. Auto uzyskało maksymalną liczbę punktów za ochronę w trakcie zderzenia bocznego, niestety tylko 'marginalne' zabezpieczenie klatki piersiowej podczas zderzenia ze słupem. Podobnie słaby wynik ochrony szyjnego odcinka kręgosłupa - brak punktów w przypadku większości obszarów badanych w 3 testach.
Przednie przesunięcie głowy 3-latka podczas zderzenia czołowego w normie. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna.
Maska zapewnia 'bardzo słabą' amortyzację większości krytycznych dla głowy dorosłego przechodnia obszarów. Również 'bardzo słabo' jeśli chodzi o dziecko (lepszy wynik tylko w centralnych polach maski). Zderzak oferuje 'dobrą' ochronę nóg pieszego.
ESC jest standardowym wyposażeniem auta, podobnie system przypominający o zapięciu pasów kierowcy i pasażera. Urządzenie służące ustawieniu maksymalnej prędkości dostępne w wyposażeniu standardowym dla niektórych wersji i opcjonalnym - dla innych.