Kabina pasażerska podczas wpływu frontalnego pozostała stabilna. Odczyty wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych rozmiarów, zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej, ochrona klatki piersiowej była należyta, innych obszarów ciała dobra. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej została oceniona jako marginalna. Miejsca i zagłówki zapewniły słabą ochronę kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas wpływu frontalnego ochrona dziecka została oceniona jako odpowiednia. Podczas testów wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego została uznana za odpowiednią. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co umożliwia ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera była niewystarczająca. W pojeździe znajdowały się jasne ostrzeżenia mówiące o niebezpieczeństwie nieprawidłowego ustawienia fotelika dla dziecka w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę pieszego, za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. Frontowa krawędź maski oferowana jedynie marginesową ochronę. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobrą ochronę. Natomiast w większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej oferowana ochrona była, w przeważającej mierze, słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i odpowiada wymaganiom Euro NCAP's. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje jedynie miejsca z przodu. Ogranicznik prędkości jest standardowym wyposażeniem.