Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 2-drzwiowy kabriolet |
Masa | 1343 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Pasażer był bardzo dobrze chroniony przez pasy bezpieczeństwa i kolana nie miały kontaktu z przednim panelem w trakcie zderzenia. Ciśnienie w poduszce powietrznej kierowcy nie było wystarczająco wysokie by uchronić głowę przed uderzeniem w kierownicę. Poduszka powietrzna chroni uda i kolana kierowcy różnych rozmiarów oraz w różnych pozycjach siedzenia przed obrażeniami ze strony deski rozdzielczej. Mimo wszystko w przypadku wysokiego kierowcy z kolanami blisko przedniego panelu, siła obciążenia może być zbyt wysoka.
207CC uzyskał maksymalną liczbę punktów za wyniki testów zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 16 pkt (57%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 45 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
W przypadku testów dynamicznych, Euro NCAP umieściło 2 foteliki - jeden tyłem drugi przodem do kierunku jazdy. Jednak by to zrobić, nawet z użyciem rekomendowanych siedzeń, należy przesunąć przedni fotel do przodu. W takim razie nie wykonano testów, więc nie możemy opublikować wyników dla tego auta. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |