Kabina pasażerska podczas zderzenia czołowego pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. Ochrona nóg i kolan zarówno kierowcy jak i pasażera zajmującego miejsce z przodu, została oceniona jako dobra. W teście bariery bocznej ochrona wszystkich regionów ciała była dobra. W cięższym teście słupa bocznego czujniki wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Siedzenia i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego, podczas uderzenia w tył pojazdu.
Poduszka powietrzna pasażera może zostać, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Dostarczana kierowcy informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej jest jasna, system został nagrodzony. Stałe etykiety umieszczone na osłonie przeciwsłonecznej jasno informują o niebezpieczeństwie wynikającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika, względem aktywnej poduszki powietrznej. Ochrona dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego we wszystkich testach zderzeniowych była dobra.
Większość obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej zapewniały słabą ochronę. W przypadku obszarów, mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka ochrona w przeważającym stopniu była dobra. Ochrona biodra i miednicy pieszego była słaba we wszystkich testowanych obszarach. Zderzak w głównej mierze zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego, w niektórych obszarach słabą lub marginalną.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymagania Euro NCAP. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca i spełnia wymogi Euro NCAP.