Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Opel wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery boczne, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra, z wyjątkiem klatki piersiowej, której ochrona była oceniona jako wystarczająca. W cięższych teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej i brzucha została oceniona jako dobra. Przednie siedzenia zapewniają marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Ochrona zapewniona przez miejsca tylne oceniona została na podstawie geometrii jako marginalna.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, system został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku. Jednak system mocowania ISOFIX jest dostępny jako opcja i obejmuje przednie siedzenie.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź maski w przeważającej mierze zapewniała dobrą ochronę miednicy. Maska w przeważającej mierze zapewniała dobrą ochronę. Słaby poziom ochrony został odnotowany w obszarach u nasady przedniej szyby oraz sztywnych słupków bocznych.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, z tego względu nie podlegał ocenie, szacuje się jednak, ze system spełni wymogi EuroNCAP. Autonomiczny układ wspomagania nagłego hamowania jest dostępny jako opcja. System wspomagający utrzymania pasa ruchu jest dostępny jako opcja, z tego względu nie podlegał ocenie.