Podczas testów zderzenia czołowego przedział dla podróżnych pozostał stabilny. W trakcie badania wysokich prędkości wykryto, że głowa kierowcy nie jest stabilna na poduszce powietrznej. Odnotowano niewystarczające ciśnienie w poduszce, które skutkowało ryzykiem uszkodzenia głowy kierowcy poprzez kontakt z kierownicą. Incydent uznano za karalny, ochrona głowy została oceniona jako odpowiednia. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały marginesową ochronę kolan i kości udowych kierowcy. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Jednak, w cięższym teście słupa bocznego czujniki umieszczone na manekinach wykazały duże ugięcie żeber, ochrona klatki piersiowej została oceniona jako słaba, wskazując przy tym na wysokie ryzyko uszkodzenia ciała. Opel ma zamiar wprowadzić zmiany mające na celu poprawienie wyniku. Przednie fotele i zagłówki zapewniły marginesowe zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanymi szarpnięciem w wyniku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych fotelika wskazała taki sam poziom zabezpieczeń. Niezależny system hamowania awaryjnego nie jest dostępny dla modelu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego, w testach dynamicznych. Podczas testu zderzenia czołowego ochrona dziecka 3-letniego była dobra. Manekin zarówno dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego był odpowiednio posadzony. Przez co zminimalizowane zostało ryzyko uszkodzenia ciała poprzez kontakt z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka pasażera może zostać odłączona, co pozwala na bezpieczny montaż fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W pojeździe może zostać bezpiecznie zainstalowana zdecydowana większość modeli fotelików dla dziecka.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów, zapewniając dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego. Słaba ochrona została odnotowana w obszarach przy podstawie przedniej szyby oraz na sztywnych filarach.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca, również jest standardowym elementem wyposażenia. Ogranicznik prędkości oraz system wspomagający jazdę wąskimi uliczkami. Model nie jest wyposażony w system niezależnego hamowania.