Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
Masa | 1540 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie uderzenia. Podwójne napinacze zapewniają bezpieczeństwo kolan kierowcy i pasażera. Opel udowodnił również, że poziom ochrony pasażerów w różnych pozycjach i różnych rozmiarów jest równie wysoki.
Insignia zdobyła maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 14 pkt (50%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 81 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Jednak krytyczne dla głowy dorosłego obszary maski wypadły raczej bardzo słabo. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Na podstawie wyników pomiaru obciążenia manekina, auto otrzymało maksimum punktów za ochronę 3-latka. Jednak notę obniżono z powodu nietrwałych i nieadekwatnych etykiet ostrzegających przed niebezpieczeństwem montowania fotelika tyłem na przednim fotelu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona, ale informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |