Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 3-drzwiowy hatchback |
Masa | 1075 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Podwójne napinacze pasów bezpieczeństwa kierowcy zapewniają ochronę, tak aby kolana nie miały kontaktu z deską rozdzielczą. Jednak głowa kierowcy mimo sprawnej poduszki powietrznej uderzyła w kierownicę. Ocenę utrzymano na poziomie "wystarczającej". Za bezpieczeństwo pasażera Corsa otrzymała maksymalną liczbę punktów.
Auto zdobyło maksimum punktów za rezultaty testów zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 19 pkt (68%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 49 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ochrona jaką maska oferuje wobec głowy dziecka oraz amortyzacja uderzenia nóg pieszego przez zderzak zostały ocenione na "wystarczająco". Krawędź przednia nie uzyskała żadnych punktów. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może być dezaktywowana by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna biorąc pod uwagę standardy Euro NCAP. Również obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach oznaczono niewystarczająco. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |