Podczas testów zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Opel pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pozostałym pasażerom zajmujących inne miejsca. Podczas testów słupa bocznego czujniki na manekinach wykazały marginalną ochronę obszarów klatki piersiowej. Siedzenia i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego, podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas zderzenia bocznego ochrona dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego została oceniona jako dobra. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki dostarczana do kierowcy nie jest wystarczająca. Stałe etykiety umieszczone na osłonie przeciwsłonecznej wyraźnie przestrzegają przed niebezpieczeństwem, wypływających z nieprawidłowego ustawiania fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
We wszystkich obszarach mających szanse zostać uderzone przez głowę osoby dorosłej, ochrona była słaba i nie zostały przyznane punkty. Obszary mogące zostać uderzonymi przez głowę dziecka zapewniły dobrą ochronę i uzyskały maksymalną liczbę punktów. Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego, jednak dla bioder i miednicy przewidziana ochrona była oceniona jaka słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardem i spełnia wymogi Euro NCAP. Ogranicznik prędkości jest dostępny tylko jako opcja, więc nie został oceniony przez Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje jedynie miejsca przednie.