Przedział pasażerski pozostał stabilny w zderzeniu czołowym. Odczyty z czujników umieszczonych na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Model pokazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony osobom o różnych rozmiarach zajmujących inne miejsca. Samochód zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała pasażera. W teście bariery bocznej, model wykazał dobrą ochronę wszystkich części ciała z wyjątkiem klatki piersiowej, której zabezpieczenie zostało ocenione jako odpowiednie. W cięższym teście słupa bocznego, czujniki odczytujące ugięcia żeber wykazały słabą ochronę klatki piersiowej. Zabezpieczenie pozostałych regionów ciała oceniono jako dobre. Fotele i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzenia w tył.
W trakcie testów zderzenia czołowego, zarówno dziecko 18-miesięczne jak i 3-letnie, były odpowiednio zabezpieczone. Ochrona zapewniona przez urządzenia podtrzymujące została oceniona jako rzetelna. W zderzeniu bocznym ochrona dla dzieci była dobra, zminimalizowane ryzyko urazów głowy w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej i system został nagrodzony. Instalacja 2/3 fotelików jest utrudniona na skrajnych fotelach z tyłu, pozostałe umożliwiają montaż bez ograniczeń. Samochody przed VIN W0L0MAP08E6000067 zawierają trochę inne informacje w podręczniku użytkownika o ograniczeniach w związku z instalacją 2/3 grupy fotelików dla dzieci na przednim miejscu pasażera.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź maski w większości testowanych obszarów zapewniała dobrą ochronę. Na krawędziach ochrona została oceniona jako słaba. Powierzchnia maski w przypadku uderzenia przez głowę dziecka pokazała mieszane wyniki w zakresie ochrony; dobra, właściwa, miejscami marginalna. Szyby oferowały dobrą ochronę głowy wyższych pieszych, ale była słaba wokół słupków przedniej szyby i na dole ekranu.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje przednie i tylne siedzenia. Ogranicznik prędkości spełnia wymogi Euro NCAP.