Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 1646 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie testu. Ochrona szyi kierowcy została oceniona jako "słaba". Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej prezentują ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
X-Trail uzyskał maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 12 pkt (43%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 43 pkt (100%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 78 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Krawędź przednia nie uzyskały punktów za oferowaną ochronę. Maska dała "słaby" rezultat jeśli chodzi o osłonę głowy dorosłego. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Za bezpieczeństwo 3-latka podczas testów dynamicznych auto zdobyło maksimum punktów. Jednak obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie jest dostatecznie oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Fair G 0/1 tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | brak danych |