Przedział dla podróżnych w teście zderzenia czołowego pozostał stabilny. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych rozmiarów, zajmującym pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej ochrona wszystkich regionów ciała była dobra, za co model otrzymał maksymalną ilość punktów. W poważniejszym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, pozostałych regionów ciała ? dobra. Przednie fotele I zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenia przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych foteli wykazała marginalną ochronę. Testowany model wyposażony jest w niezależny awaryjny układ hamulcowy, który pomaga uniknąć lub zniwelować ryzyko urazu kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Jednak element ten nie jest standardowym wyposażeniem I nie został włączony do oceny.
Podczas zderzenia czołowego model zdobyła maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego. W teście zderzenia czołowego ochrona dzieci była dobra, zminimalizowane zostało ryzyko kontaktu z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja dostarczana kierowcy, o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera jest wystarczająca i system został nagrodzony. Wewnątrz pojazdu znajduje się etykieta w jasny sposób opisująca niebezpieczeństwo, które wypływa z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera. W pojeździe może zostać zainstalowana większość modeli fotelików dla dziecka.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski oferowała dobry lub odpowiedni poziom ochrony we wszystkich testach. W większości obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej, zapewniona ochrona była dobra, wyjątek stanowił obszar filarów przedniej szyby, gdzie odnotowano słabą ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje zarówno fotele przednie oraz tylne, nie obejmuje jednak foteli trzeciego rzędu. Model wyposażony jest w system rozpoznający znaki ograniczające, na bazie którego funkcjonuje ogranicznik prędkości. System ten spełnił wymogi Euro NCAP i otrzymał nagrodę. Niezależny awaryjny układ hamulcowy jest dostępny jako opcja. Zakładając, że system pasuje do większości sprzedawanych modeli, został nagrodzony. System jazdy miejskiej jest dostępny jako opcja, spełnia od wymogi Euro NCAP.