Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w trakcie testów zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę nóg zarówno kierowcy jak i pasażera.Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała był dobra, wyjątek stanowiła klatka piersiowa, której ochrona była należyta. Nawet w cięższym teście słupa bocznego klatka piersiowa była wystarczająco chroniona. Ochrona pozostałych regionów ciała oceniona została również jako dobra. Ocena foteli przednich wskazała marginesowe zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego spowodowanymi szarpnięciem w przypadku uderzenia w tył. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobrą ochronę.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego w badaniach dynamicznych. Ochrona dziecka 3-letniego, również została oceniona jako dobra. Podczas testu bariery bocznej manekiny prezentujące dzieci zajęły prawidłowe umieszczone foteliki, dzięki czemu zminimalizowano ryzyko uszkodzeń w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na bezpieczne umieszczenie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednak włącznik poduszki jest ukryty w głębi schowka, co nie jest bezpośrednio dostępne dla osoby umieszczającej fotelik w pojeździe. Informacja dostarczana kierowcy o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, również nie była jasna, za co system nie został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana znaczna większość modeli fotelików dostępnych na rynku.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich obszarach testowanych i zdobył maksymalną ilość punktów. Frontowa krawędź maski w przeważającej mierze zapewniła dobrą ochronę. Powierzchnia maski w większości testowanych obszarów zapewniła dobrą ochronę, wyjątek stanowiły obszary filarów przedniej szyby, gdzie poziom ochrony został oceniony jako słaby.
Model wyposażony jest w system przypominający o zapięciu pasów, który obejmuje wszystkie miejsca. Elektroniczna kontrola stabilności jest dostępna jako standard. Awaryjny układ hamulcowy jest dostępny jako opcja, jednak oczekuje się, że będzie pasował do większości sprzedanych samochodów. To samo dotyczy systemu wspomagającego jazdę w mieście. Ogranicznik prędkości jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi EuroNCAP. System wspomagający jazdę wąskimi uliczkami nie został poddany ocenie, ze względu na fakt, iż jest dostępny jako opcja i mało prawdopodobne jest dopasowanie go do wszystkich modeli.