Przedział pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona większości obszarów ciała kierowcy była dobra, ochrona klatki piersiowej była marginalna. Ochrona klatki piersiowej pasażera zajmującego miejsce z tyłu była słaba, ochrona pozostałych obszarów ciała oceniona została jako dobra lub odpowiednia. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona większości regionów ciała była dobra, ochrona klatki piersiowej była wystarczająca. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała słabe zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu, działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Dotyczy to, także niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście. Funkcjonalność systemu nie podlegała ocenie ze względu na fakt, iż jest on opcjonalny.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dzieci było odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci. Wyjątek stanowi grupa z system ISOFIX, której montaż nie jest prosty. W pojeździe jest zbyt mało miejsca na podstawę tego systemu montażowego.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego oraz obszarów miednicy za co został nagrodzony maksymalną liczbą punktów. Maska w przewarzającej mierze oferowała dobrą ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem, obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest standardowym elementem wyposażenia. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. Szacunkowa wysoka liczba sprzedażowa sprawiła, że został włączony do oceny, która wykazała że spełnia wymogi Euro NCAP. System wspomagający jazdę w pasie ruchu nie jest dostępny.