Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1092 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Sztywne elementy deski rozdzielczej prezentują ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
Jedno z mocowań ISOFIX zostało uszkodzone w trakcie uderzenia i ochrona głowy dziecka nie była wystarczająca. Nissan rozpoznał i polecił naprawę usterki. Podczas zderzenia czołowego nacisk na klatkę piersiową 1,5-rocznego pasażera był duży. Poduszka powietrzna pasażera może być dezaktywowana. Umożliwia to montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna by spełnić wymogi Euro NCAP. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również nie wystarczająco oznaczona.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 14 pkt (88%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 42 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Krawędź przednia nie uzyskała punktów za oferowaną ochronę. |
|
1,5 - letniego | Fair G 0/1 tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Fair G 0/1tyłem do kierunku jazdy |